zondag 18 augustus 2013

Kletsen met Milou #1 Hamster, vrienden en de middelbare!

Elke zondag plaats ik een 'Kletsen met Milou' artikel, waarin ik vertel over mijn dagelijks leven.

Deze week is voor mij heel rustig geweest. Ik heb veel afgesproken met vrienden/vriendinnen. Het was gezellig :) Ik zou vandaag weer gaan maar ik voel me niet helemaal goed dus vandaar dat ik het deze keer heb afgezegd. Misschien vanavond nog. Maar ik ga vandaag naar mijn vader. Mijn stiefmoeder Irene neemt soms een paar oude/nieuwe make-upjes voor me mee. Hartstikke leuk. Zo heb gister een mascara gekregen van Max Factor en eentje van Clinique. Komt van allebei denk ik nog een review. Ik denk dat mijn hamster binnenkort doodgaat, want hij is al ouder dan een gemiddelde hamster en hij piept heel erg terwijl we hem erg goed verzorgen. Jammer. Verder was deze week niet helemaal tof, want mijn opa lijdt aan dementie. Eergisteravond is hij thuis niet lekker geworden en is hij opgenomen door het ziekenhuis. Het was allemaal een beetje spannend, later kwam mijn moeder thuis met het nieuws dat mijn opa een TIA heeft gehad. Niet leuk natuurlijk, maar ik had het erger verwacht. Mijn opa is namelijk al 75+. Verder heb ik niet zoveel gedaan. Het is vakantie, gaat altijd snel. En wat de middelbare betreft? Beetje zenuwachtig, maar het komt helemaal goed! 

Dit was mijn dagboekverslagje alweer. Ik hoop dat jullie het niet erg vonden dat ie zo kort was.
Liefs, Milou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten