zaterdag 17 augustus 2013

Tag: My Perfect Imperfections ♥

Vandaag een lifestyle artikel: namelijk de 'perfect imperfections' tag. Het is een hele persoonlijke tag, waar je best wel openlijk voor moet kunnen zijn. Het is misschien niet de nieuwste tag, maar ik vond het toch nog even leuk om te doen. :)

Wat is de bedoeling van deze tag?

De bedoeling is eigenlijk alleen dat je drie dingen van jezelf opnoemt waarvan je denkt: die zijn minder mooi en drie dingen waar je wel blij mee bent aan je lichaam. Let's do it!

Drie dingen die ik niet zo mooi vind:

1. De bouw van mijn lichaam
2. Mijn tanden
3. Mijn nagels

Tja, de bouw van het lichaam.. Heel veel meiden vinden dit van zichzelf. Ik ben gewoon vanaf kleins af aan al een steviger kind, dat is natuurlijk geen excuus, want ik houd ook van eten ;) Verder mijn tanden. Vroeger was het erger, ik heb nu een blokbeugel die ik overdag een paar uur moet dragen en 's nachts. Maar ze zijn niet scheef of zo, maar er zit een spleetje in die ik niet zo mooi vind. Als laatste mijn nagels. Niet per se omdat ik ze lelijk vind maar ze zijn gewoon irritant. Als mijn nagels net een beetje gegroeid zijn breekt er een af. Mijn nagels zijn ook gewoon zo slap..

Drie dingen die ik wel mooi vind/waar ik tevreden mee ben:

1. De kleur van mijn haar
2. Mijn ogen
3. Mijn lippen

De kleur van mijn haar is voor mij wel belangrijk, want het is wel een mooi punt aan mijzelf, hoor ik soms van anderen. Het is een beetje donkerblond en dan natuurlijk met lichtblonde plukjes erdoor. Ook groeit mijn haar wel snel. Verder mijn ogen, ook niet per se om de kleur, maar de vorm. Het zijn als het ware liggende druppels. En tot slot mijn lippen, gewoon omdat ze vol zijn, niets meer.

Dit waren my perfect imperfections. Ieder meisje heeft onzekerheden en dat is niet erg! Zo konden jullie, de lezers thuis ook lezen dat ik onzekerheden heb.

Liefs, Milou







Geen opmerkingen:

Een reactie posten